Wskazówki dotyczące pozycjonowania stron www
Optymalizując swój serwis pod kątem SEO warto poświęcić sporo uwagi na jego zawartość. Google jest wyszukiwarką tekstową, dlatego dostępne w serwisie wartościowe treści mają tak istotną rolę w procesie pozycjonowania. Oczywiście nie należy zapominać o tym, że treści mają przede wszystkim służyć użytkownikom – odpowiadać na ich pytania i prezentować pożądane dla nich informacje.
Unikalność tekstów jest kluczowa. Wartościowe i oryginalne treści nie tylko zachęcą użytkownika do dłuższego pozostania na Twojej strony, ale również będą silnym czynnikiem wpływającym skuteczne pozycjonowanie. Opisy nie powinny się powielać w obrębie Twojej witryny, ani być kopiowane z innych serwisów zewnętrznych. Chcesz być lepszy od konkurencji, dlatego nigdy nie stosuj praktyki „kopiuj – wklej” i publikuj tylko wyjątkowe materiały.
Zaprezentuj się jako ekspert w swojej dziedzinie. Zwróć uwagę na to, żeby treści, które publikujesz były poprawne, atrakcyjne i przydatne dla potencjalnych odbiorców. Dokładnie opisz ofertę, zwróć uwagę na parametry techniczne i staraj się wyczerpać dany temat. Czujesz, że to za mało? – stwórz bazę wiedzy lub pisz bloga, gdzie na bieżąco będziesz publikował wartościowe artykuły branżowe.
Słowa kluczowe mają znaczenie. Postaraj się zachować umiar i nie wciskaj ich na siłę - używać synonimów i wyrazów bliskoznacznych. Unikaj wstawiania dużej ilości fraz kluczowych, bo mogą zostać odebrane za spam.
Blok tekstu pisany drobnym maczkiem nie zachęci użytkownika do jego przeczytania. Zwróć uwagę na formatowanie i odpowiednią strukturę:
Tak przygotowany tekst z pewnością będzie bardziej czytelny i o wiele bardziej atrakcyjny dla użytkownika, co jest zgodne z wytycznymi dla webmasterów Googe.
Przygotowując zawartość na swoja stronę miej na uwadze potrzeby użytkowników. Dostarczaj treści wysokiej jakości, właściwie sformatowane, odpowiadające oczekiwaniom odbiorców i przede wszystkim unikalne. Pamiętaj również, aby nie przesycić opisów słowami kluczowymi. Warto również zwrócić uwagę na oferty firm, które realizują tzw. content marketing.
Unikalnych odwiedzin
Zadowolonych
użytkowników
Aktywnych
użytkowników
Pozytywnych
opinii